وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در حمله دقایقی پیش ارتش رژیم صهیونیستی به یک خودرو در «جنین» واقع در کرانه باختری ۲ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان تداوم حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان ارتش رژیم صهیونیستی در حملات جدید خود چندین منطقه و خانه در جنوب لبنان را هد

به گزارش همشهری آنلاین، حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در «جنین» واقع در کرانه باختری شهادت ۲ فلسطینی را در پی داشت.

وزارت بهداشت فلسطین با اعلام این خبر از انتقال پیکر این ۲ شهید به بیمارستان دولتی «جنین» خبر داد.

دقایقی پیش منابع رسانه‌ای گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی حمله‌ای هوایی را به «جنین» در کرانه باختری صورت داده است.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در این حمله هوایی، ارتش رژیم صهیونیستی یک خودرو را در میدان «البطیخه» واقع در «جنین» در کرانه باختری هدف قرار داده است.

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی در حملات جدید خود چندین منطقه و خانه در جنوب لبنان را هدف قرار داد. به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان همچنان ادامه دارد.

خبرنگار اسپوتنیک در لبنان گزارش داد که نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در شهرک «کفرحمام» در جنوب لبنان هدف قرار داده و در نتیجه این حمله، پوشش گیاهی موجود از «کفرحمام» تا «راشیا الفخار» آتش گرفته است.

همزمان با وقوع این آتش‌سوزی‌ها، اطراف شهرک «کفرشوبا» در جنوب لبنان از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی گلوله‌باران شد.

بر اساس گزارش خبرنگار اسپوتنیک در جنوب لبنان، شهرک‌های «مرکبا»، «عیترون» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان نیز هدف حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

خبرنگار المنار نیز از برخورد ۴ گلوله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به پوشش‌های گیاهی شهرک «مرکبا» در جنوب لبنان خبر داد.

المنار گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «الطیبه» و «رب الثلاثین» را با گلوله‌های توپخانه و گلوله‌های ممنوعه فسفری هدف قرار داده است که در نتیجه این حملات، محل‌های هدف قرارگرفته دچار حریق شده‌اند.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در مرکز شهرک مرزی «الضهیره» واقع در بخش غربی نوار مرزی جنوب لبنان خبر داد.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یکی از رزمندگان مقاومت اسلامی به نام «حسین ابراهیم کساب» (ملاک) متولد سال ۱۹۸۹ میلادی از اهالی شهرک «طیردبا» و از ساکنان شهرک «برج شمالی» در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیده است.

حملات موشکی،پهپادی وتوپخانه‌ای پیاپی حزب‌الله به مواضع اشغالگران

حزب‌الله لبنان هم در حملات پیاپی موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد. به گزارش النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی روز شنبه هفدهم آگوست ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی مستقر در موضع جل العلام را هدف گرفتند و این تجهیزات را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند. در نتیجه این حمله، تجهیزات جاسوسی مستقر در موضع جل العلام منهدم شدند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان در بیانیه‌هایی دیگر اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، ساعت ۱۷:۲۰ امروز به وقت محلی موضع صهیونیستی «حدب یارون» را هدف حملات توپخانه‌ای، ساعت ۱۷ امروز به وقت محلی موضع صهیونیستی «رویسات العلم» در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را هدف حملات توپخانه‌ای و ساعت ۱۷ امروز به وقت محلی موضع صهیونیستی «السماقه» در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را هدف حملات موشکی قرار داده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدادرآمدن آژیر هشدار در «شتولا» و «نطوعه» در شمال سرزمین‌های اشغالی و شهرک صهیونیست‌نشین «گیلع» در جولان اشغالی خبر دادند.

کد خبر 875047
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha